vrijdag 28 juni 2013

Er is een tied van koom´n...

En er is een tied van goan...

Morgen is weer het vertrek naar huis en vreemdgenoeg verheug ik mij er op.
Natuurlijk het was een fantastische tijd en ik heb reuze genoten van het weer, het onderkomen en het eten (al heb ik 90% zelf gemaakt :) ).
Maar ik heb natuurlijk nog een hele mooie rit voor de boeg: Morgen een groot gedeelte van de de Route des Grand Alpes en daarna volgen de Jura en de Vogezen, de rest... is een thuiswedstrijd ;-)

Maar zover zijn we nog niet. Ik heb nog een aantal zaken liggen van meneer Asterix en die moeten op.


Tijd en zin om lang te koken heb ik vandaag niet, dus maken we een simpele borrelgarnituur van worst uit Lugdunum (Lyon), pruimen uit Aginum (Agen), ham uit Lutetia (Parijs), een heerlijke witte wijn uit Burdigala (Bordeaux) en aangevuld met wat gekookte eieren en wat brie maken we er een gezellige vrijdagmiddagborrel van!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten